اسپری مواد پلی یورتان مرغداری ها

تزریق مرغداری ها
تزریق مرغداری ها

عایق کاری مرغداری یکی از موضوعات بسیار مهم و ضروری محسوب می شود که اگر به درستی انجام شود می تواند صرفه جویی های فراوانی در بخش های مختلف به همراه داشته باشد.روش های مختلفی برای عایق کاری سالن های مرغداری وجود دارد که در این میان عایقکاری با مواد پلی یورتان برای مرغداری ها نیز در سبک های جدید خود برای عایق کاری مرغداری مورد استفاده قرار می گیرد
متاسفانه در سال ها گذشته سالن های ساخته شده بدلیل بی توجهی و یا نبود تکنولوژی، بدون عایق و یا با عایق های بی کیفیتی مانند پشم شیشه ساخته شده اند. مهمترین نکته در مورد عایق های پشم شیشه این است که تنها در صورتی در مقابل حرارت مقاومت می کنند که خشک باشند و در صورت مرطوب شدن به راحتی حرارت را از خود عبور می دهند. این در حالیست که در اولین شست و شو مرطوب شده و یا به دلیل اختلاف دمایی داخل و خارج سالن رطوبت جذب می کنند. علت استقبال از عایق های پشم شیشه قیمت کم و قابلیت استفاده آسان از آن است و این در حالیست که در اولین سال استفاده 40 تا 70 درصد از قابلیت های خود را از دست می دهند.
از مهمترین مزایای استفاده از عایق پاششی پلی یورتان در این صنعت می توان به شست و شوی راحت آن ها حتی با استفاده از مواد ضد عفونی کننده اشاره کرد که این امر باعث جلوگیری از نفوذ حشرات به سالن و در نتیجه جلوگیری از مرگ و میر طیور خواهد شد.
عایق های پلی یورتان به عنوان عایق حرارتی، عایق برودتی و عایق رطوبتی با استحکام و عمر طولانی جایگزین روش های قدیمی عایق کاری شده اند. پلی یورتان را می توان بر روی هر نوع سطحی از جمله ورق گالوانیزه ،ایرانیت ،قیر، چوب ، سیمان ، آسفالت ، فلز ، آجر یا کاشی پاشش کرد ، ضمن این که چسبندگی بالایی به سطوح فوق دارد .
عایق های پلی یورتان با كاهش هزینه های سالانه و مستمر مانند هزینه های ناشی از تهویه ، پاكسازی و احیای عایق ، ترمیم فوم و جلوگیری از مرگ و میر پرندگان به میزان قابل توجهی در هزینه های انرژی صرفه جویی خواهد شد. دراین روش بازگشت هزینه ها در کوتاه ترین زمان به واسطه جلوگیری از اتلاف انرژی به میزان بسیار زیاد است نه تنها هزینه خود را در طول زمان استفاده باز می گرداند بلکه با توجه به عدم نیاز به هزینه های ترمیم احتمالی که در سایر عایق کاری ها رخ می دهد بسیار مقرون به صرفه می باشد.ازدیگر ویژگی های آن می توان به عدم جذب آب و رطوبت ، پوشاندن تمامی سطوح بدون درز و شکاف به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی ، پر کردن منافذ و شکاف ها ی سطح در نتیجه به علت نفوذ ناپذیری و سلول بسته بودن تاخیر در اشتعال پس از تماس با شعله مستقیم در حالی كه سایر عایق ها بسیار زودتر مشتعل می شوند ، عدم ایجاد حساسیت پوستی و سیستم تنفسی ، مقاوم به مواد شیمیایی اسیدها (به غیر از اسید سولفوریك گرم و غلیظ) و بازها ، سرعت بسیار بالای اجرا و صرفه جویی کم نظیر آن در وقت و هزینه های اجرایی و مانع از ورود و انتقال حشرات و میکروب هااشاره کرد. ضمنا این مواد خوراک حشرات و موش ها نیستند.

 

تلفن:

۰۹۱۲۱۷۹۷۳۷۹

۰۹۱۲۳۴۱۹۶۵۳

۰۱۱۴۴۲۹۶۰۲۴

 

تهران، واوان، بازارسوده، پلاک ۱۳
تلفن: 02166270022
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
 

مشاوره رایگان

+989121797379